Beoordelingen van klanten over Paradisus Gran Canaria

De beoordelingen zijn gebaseerd op de bijdragen van individuele reizigers op TripAdvisor (consumentensite voor reizen en hotels). Deze reizigers kunnen met een andere aanbieder of individueel hebben gereisd. Apollo aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de inhoud of beoordelingen.


Gemiddelde beoordelingen

  • 5/5 Locatie
  • 5/5 Slaapkwaliteit
  • 5/5 Kamers
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Prijs/kwaliteit
  • 5/5 Hygiëne

74% van de reizigers beveelt dit aan

720 beoordelingen
Uitstekend
 
580
Zeer goed
 
76
Goed
 
39
Minder goed
 
13
Onvoldoende
 
12

5 laatste beoordelingen

16-4-2024

door fun k

Fantastisch!

Onze vakantie was in een woord fantastisch. Alles top, met een speciale vermelding voor het personeel, zowel tijdens het ontbijt, in de restaurants, bij de wijnproeverij, eigenlijk gewoon overal. Allemaal even vriendelijk, behulpzaam, gezellig, accuraat en tegelijk ook heel relaxed. Gewoon heel fijn en zoals het hoort. Lijkt vanzelfsprekend maar is het lang niet overal. Hier maken ze dat waar.

 
22-3-2024

door TomV3175 Boechout, België

Mooi hotel, vriendelijk personeel

Wij verbleven hier voor 4 nachten. Mooi nieuw hotel, sober maar met smaak gestyled. De technische afwerking is op z'n Spaans (Zie foto's). Tijdens ons verblijf was het heel rustig, dus altijd plaats overal, snelle en vriendelijke bediening. Wat betreft het eten zou ik niet klagen maar verwachtte we toch met iets meer aan het buffet. Er waren wel wat leuke voorgerechtjes, maar voor de warme schotels en gril is er wel wat mogelijkheid tot verbetering. Voor liefhebbers kan je zelf uw wokgerecht samenstellen en laten wokken door een chef die zijn vak kent. MasCalzone was on favoriet restaurant. Wij hadden een premium kamer, open badkamer met douche, het toilet is apart. Bij een technisch probleem was er onmiddellijk een vriendelijke technieker met een oplossing. Aanrader!

 
20-1-2024

door noessie Roosendaal, Nederland

Prachtig hotel met nog heel wat verbeterpunten

Prachtig hotel op rustige locatie. Fijne bedden en ruime kamers . Geen 5 maar 4 sterren. Vriendelijk personeel , hele fijne service bij receptie en conciërge, maar slechte service in de restaurants en barren. Geen bediening bij het zwembad in the reserve en weinig plaatsen bij het zwembad waar je uiteindelijk toch extra voor betaald. Is er wel bediening in een bar, dan kun je hier zeker 20 minuten op wachten of je bestelt en krijg het niet. Kwaliteit eten in de ochtend prima! Fijn ontbijt. Snacks en dranken ( die je zelf moet inschenken) bij the reserve prima. Het avondeten vaak koud bij het buffet, wel ruime keuze. Reserveren voor de eigen andere restaurants erg lastig als je er maar een week verblijft. Vibra heeft een erg lekker dessert op de kaart staan. Kanaa prima maaltijd. Turndown service 2 maal niet ontvangen en halfvol blikje cola van de schoonmaakster in de kamer gevonden. Er word aangegeven dat huisdieren niet welkom zijn maar toch verbleven er meerdere ( kleine) honden van gasten op dit resort. Ivm allergie dit vooraf gecheckt. Hadden er meer van verwacht ivm vergelijking eerder bezoeken aan diverse Paradisus hotels by melia. Verder een prima hotel maar nog zeker wat verbeterpunten.

 
18-10-2023

door kevin p

Paradijs is juist omschreven

Wat een prachtig hotel. Elk jaar gaan wij op reis maar dit hotel staat in onze top 3! De kamer ( suite) was perfect! Strandzak, badmantel, tentje voor de kleine, aloevera gel bij verbrande huid.. alles is voorzien! Het zwembad is perfect onderhouden, de ligbedjes ook.. handdoeken genoeg ter beschikking.. niet zoals bij vele andere waarvan je er 1 krijgt en waarborg moet op betalen.. Het personeel is ongelooflijk vriendelijk en gaat ervoor. Zowel receptie, buffet , restaurant of onderhoudsteam. Hoe kunnen jullie zoiets bereiken? Chapeau! In de service kan ik zeker Raquel aanbevelen. Zij is een top maître die vooruit wilt en die zeker die kans moet krijgen! Ze ziet alles en ze heeft veel in haar mars! Dan heb je nog de vriendelijke ontvangst aan de restaurant of buffet die zonder moeite na dag 3 je kamernummer al kende! Jullie mogen in jullie handen wrijven met zo 'n equipe! Ook belangrijk is hrt keukenteam! Wauw! Ons dochter keek naar een stukje vis, onmiddellijk had 1 van de chefs dat gezien en werd ze geholpen met een nieuw stuk vis zonder groeten zoals ze wou! Top top top! De redder is ook enorm vriendelijk en kindvriendelijk. Hij heeft het allemaal in het oog! Het animatieteam is ook zeer op ze plaats! Ze pushen niet maar geven wel een positieve vibe aan het geheel! Ons zie je hier zoiezo terug! Bedankt voor de mooie 9 dagen!

 
6-10-2023

door Heleen W

Een parel op Gran Canaria

Een parel aan de kust van San Augustin. Prachtig ingericht hotel met gemeend gepassioneerd personeel die je dagelijks het gevoel geven de koning van het resort te zijn. Aan tafel zijn de gerechten een ware smaak explosie. Hier kom je echt tot rust en waan je in wel overdachte luxe.